Krups KB7207 - Prep'Expert Serie 700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KB7207 - Prep'Expert Serie 700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

zwander 05-06-2008

bij plaatsen beker op apparaat raakt de middelste ring snel los en loopt vloeistof over apparaat. Daarna is de Krups direct defect. Het is al tweede maal. Eerste keer hebben wij na 8 weken wachten op reparatie uiteindelijk een nieuwe ontvangen. Nu is hetzelfde weer gebeurd

joep 01-06-2008

Aanvankelijk waren wij ook enthousiast over dit apparaat. Schnenkkan met onderdelen zijn zeer goed demonteerbaar en daardoor ook goed reinigbaar. Daar zit meteen ook de zwakte van de constructie; als je niet alles perfect in elkaar zet loopt de schenkkan van onderen leeg als hij op de blender staat! Kan nu teruggaan wegens een motordefect.

uzi 22-04-2008

een zeer degelijke goede blender met zijn 1100 watt krachtige motor. de blender heeft ijscrush vario pulse en 4 snelheden. ik wilde eerst eentje van kitchenaid kopen maar die heeft een 500 watt motor. keuze was snel gemaakt, en eentje van solis is toch 100 duurder. goedkopere blenders van 50 euro zijn zeker niet zo degelijk als deze. een aanrader alleen maar tienen voor deze blender.